problem med Ericsson GA628
Fra : Bostøtten Narvikvej

Dato : 14-05-01 16:10

Hej!

Min mobil virker ikke længere, og der er kommet en højrepil i displayet, som
jeg ikke ved hvad betyder:

DK TD MOB
--->
Mobilen melder optaget, hvis man ringer til den. Jeg har taletidskort i den.

/Mvh,
John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-05-01 16:37

Bostøtten Narvikvej skrev:

>DK TD MOB
> --->

Er det hvad der står i displayet?
Hvis du er hos Tele Danmark, så bør der vist stå TDK-MOBIL - der
mangler vist et par tegn hos dig?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 14-05-01 17:00

Bostøtten Narvikvej skrev i meddelelsen <9dosbc$bhh$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>
>DK TD MOB
> --->
>Mobilen melder optaget, hvis man ringer til den. Jeg har taletidskort i

Du har "viderestillet alle opkald" - ring til TDC, på tlf. 80 80 80 80 - de
kan ophæve den eller guide dig igennem

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 14-05-01 17:24

"jan steen sørensen" wrote:

> som

> den.
>
> Du har "viderestillet alle opkald" - ring til TDC, på tlf. 80 80 80 80 - de
> kan ophæve den eller guide dig igennem

Nåja, eller skriv ##21# <opkald>, så skulle det være iorden!

Mvh Thomas.