DLR-9P + Nokia 7110
Fra : s.wind@mail.com

Dato : 14-05-01 16:05

Har lige købt ovennævnte kabel idag, men er ikke stødtpå nogle programmer
der kan benytte det... ????

Kan det passe ?

Håbede det kunne bruges i Logomanager, men ak nej....

Skal også benyttes til at lave backup af min kalender og mine telf. numre,
men hvilket program skal benyttes til det ?
--
Søren HDI' Wind - s.wind@mail.com
http://www.PeugeotKlubJylland.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 16-05-01 04:58

<s.wind@mail.com> skrev
> Har lige købt ovennævnte kabel idag, men er ikke stødtpå nogle programmer
> der kan benytte det... ????
>
> Kan det passe ?
>
> Håbede det kunne bruges i Logomanager, men ak nej....

DLR-9P???? Mener du ikke DAU-9P(51xx/61xx-kabel) eller DLR-3(62xx-kabel)??

For LogoManager sin del trodde jeg begge skulle virke, selv om DLR-3 er den
korrekte 7110-kabel.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : s.wind@mail.com

Dato : 21-05-01 22:07

Jo, jeg er et fjols.. det ER et DLR-3P kabel... suk.. "har også fået det
til at virke"
--
Søren HDI' Wind - www.PeugeotKlubJylland.dk
Basketball, baseball, football, tennis and golf requires only one ball !