Åbne link IE6.
Fra : David

Dato : 07-10-04 20:11

David skrev:

Jeg har fået et problem med at jeg ikke kan trykke på et link, der åbner en
ny side. Hver gang jeg trykker på et link der åbner en ny side, popper der
bare en blank side frem, hvor intet sker.
Jeg har prøvet denne
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;272322
M.v.h
David

Fra : Ken Mehlbye

Dato : 20-10-04 14:08

David wrote:
> [...]
> ny side. Hver gang jeg trykker på et link der åbner en ny side, popper der
> bare en blank side frem, hvor intet sker.

Har samme problem. Vil gerne have besked hvis der er nogen der har en
løsning.

Ken

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-10-04 21:09

Ken Mehlbye wrote:

> Har samme problem. Vil gerne have besked hvis der er nogen der har en
> løsning.
>
> Ken

Skriv i Kør:

regsvr32.exe urlmon.dll

og tryk <enter>

Herefter kommer en besked om at dll filen er registreret korrekt.

Mvh.
Peter Jensen

Fra : Pittbull

Dato : 22-10-04 01:21

Peter Jensen wrote:

> Skriv i Kør:
>
> regsvr32.exe urlmon.dll
>
> og tryk <enter>
>
> Herefter kommer en besked om at dll filen er registreret korrekt.
>

> Mvh.
> Peter Jensen

Har lige prøvet det men det hjalp ikke , stadig kun blank side, men
ellers tak for hjælpen.

MVH.

Ken

Fra : Pittbull

Dato : 22-10-04 01:35

Pittbull wrote:

> Har lige prøvet det men det hjalp ikke , stadig kun blank side, men
> ellers tak for hjælpen.
>
> MVH.
>
> Ken

Jeg fandt ud af at man skal registrer nogle flere filer som er

   Shdocvw.dll
   Shell32.dll
   Oleaut32.dll
   Actxprxy.dll