Firefox vil ikke åbne links i samme vinude
Fra : Morten Bowman

Dato : 04-10-04 20:37

Hejsa
Jeg kører med Firefox 0.8.
Når jeg klikker på et link i f.eks. mit mailprog (Thunderbird), newsprog
eller andet mailprog, så vil Firefox altid åbne et nyt vindue.
Det er for irriterende! Kan jeg ikke få den til at lade være med det som
default?

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 20:47

Morten Bowman wrote:
> [...]
> eller andet mailprog, så vil Firefox altid åbne et nyt vindue.
> Det er for irriterende! Kan jeg ikke få den til at lade være med det som

Jeg har haft meget glæde af dette extension:
https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=50&vid=673

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-10-04 21:01

On Mon, 04 Oct 2004 21:47:24 +0200, Anders Lund <anders@andersonline.dk>
wrote:

>Jeg har haft meget glæde af dette extension:
>https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=50&vid=673

Hhhm syns ikke rigtig der sker noget. Hvor ved kan jeg se den er
installeret?

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 21:11

Morten Bowman wrote:
> Hhhm syns ikke rigtig der sker noget. Hvor ved kan jeg se den er
> installeret?

Tools -> Extensions .. her kan du også indstille den (lidt).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kristian Thy

Dato : 05-10-04 00:11

Anders Lund uttered:
> Jeg har haft meget glæde af dette extension:
> https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=50&vid=673

Nogen der kan få det til at virke under Mozilla? Jeg har installeret det
(i Mozilla 1.7.4), og får flg. to værdier at se i about:config:

   singlewindow.openexternal = true
   singlewindow.openintabs = true

men der er ingen effekt. Fx bliver links fra fark.com ved med at åbne i
nyt vindue.

Tools -> Extensions findes ikke, så jeg går ud fra det er en
Firefox-ting...

\\kristian
--
<URL:http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt>
<URL:http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm>

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-10-04 12:30

On 4 Oct 2004 23:10:57 GMT, Kristian Thy <thy@it.edu> wrote:

> [...]
>nyt vindue.
>
>Tools -> Extensions findes ikke, så jeg går ud fra det er en

Jeg har opgivet. Det er da skod at så simpel en ting ikke virker!
Det virker fint i min Mozilla 1.7.3