Hvad og hvordan husker IE?
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 14:57

Jeg har stigende problemer med min IE (6.0.2800.1106.xpsp2.030422.-1633). På
et forum, hvor jeg færdes dagligt, kan jeg ikke logge ud og når jeg vil
printe dagens TV-program ud fra DR's hjemmeside, kommer programmet for
onsdag den 22. september hver gang.

Man kunne forledes til at tro, at der er sket eet eller andet den 22.
september, men jeg ikke komme i tanker om hvad jeg evt. skulle have ændret.

I tilfældet den manglende udlogning, har jeg korresponderet med webmaster og
han kan se i sin logfil, at når jeg har klikket på "Log out" så ER jeg
faktisk logget ud. Besynderligt, for på mit skærmbilledet står jeg stadig
som aktivt logget ind. Han bad mig slette mine cookies. Jeg nøjedes dog med
de to der havde med det forum at gøre og en efterfølgende session har da
også dannet en ny, men problemet er stadig det samme.

Hvilke andre steder i IE (eller XP) er der en huskefunktion? Hvilke steder
kan der sidde en klump af gamle oplysninger? Ja, undskyld min bøwede måde at
udtrykke mig på, men jeg håber nogen forstår hvad jeg mener.

I min XP har jeg et gendannelsespunkt fra den 19. september - tre dage før
fejlen muligvis opstod. Vil det "resette" indstillingerne i IE og fjerne
problemet?

Venlig hilsen
Kurt Hansen