FireFox
Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-09-04 15:25

Hej,

Jeg har lige stiftet bekendskab med FireFox, har impoteret mine foretrukne
fra Explorer og alt ser fint ud. Efter at have tilføjet en del nye link til
mine fortrukne i Firefox, vil jeg gerne tage bakup. Jeg plejer via
stifinderen at kopierer biblioteket "fortrukne", men hvor gemmer Firefox
sine fortrukne, jeg kan ikke finde dem.

Hilsen

Søren.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-09-04 15:35

Søren Nielsen skrev:

>Jeg har lige stiftet bekendskab med FireFox, har impoteret mine foretrukne
>fra Explorer og alt ser fint ud. Efter at have tilføjet en del nye link til
>mine fortrukne i Firefox, vil jeg gerne tage bakup.

Formoder den hedder det samme som i Mozilla, hvor den hedder
bookmarks.html, hvor den ligger mere præcist afhænger af dit
styresystem.

Men du burde kunne finde den ved at søge på bookmarks.html
--
Knud

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-09-04 15:51

Tak for info, det er Mozilla Firefox jeg taler/skriver om Når den
gemmer link i en html fil kan man ikke samle dem enkeltvis som i Explorer,
og det var det jeg lete efter. Ved du om man også kan gemme dem som i
explorer hvor der oprettes biblioteker med links i?

Søren.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-09-04 17:47

On Thu, 23 Sep 2004 16:50:54 +0200, Søren Nielsen wrote:

> [...]
> og det var det jeg lete efter. Ved du om man også kan gemme dem som i
> explorer hvor der oprettes biblioteker med links i?

Nej, Mozilla gammer i en html-fil. Men de er nu lette nok at få over i IE.

Åbn Firefox, Bookmarks, Manage bookmarks.
File, Export. Og den html-filen.

Åbn IE, File, Import and Export.
Next, Import favorittes, Next.
Find din html-fil, tryk OK, Next og Finish.

Så kan du snuppe Firefox-links'ene enkeltvis fra IE's favoritter.

Er det ikke fleksibelt nok?

--
Mvh. Lars

Skriv venligst under det du kommenterer og fjern resten.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-09-04 06:29

Hej Lars,

Tak for info, ja det er ganske nemt som du beskriver det

Hilsen

Søren.

Fra : kristina

Dato : 25-09-04 10:39

Søren Nielsen wrote:
> [...]
> og det var det jeg lete efter. Ved du om man også kan gemme dem som i
> explorer hvor der oprettes biblioteker med links i?

Men mozilla er lavet i flere udgaver "produkter" mozilla &
mozilla-firefox et 2 forskelige udgaver mozilla er lidt tunger men har
også mail program og html etitor indbyget.