http referer
Fra : bme

Dato : 20-09-04 07:47

Hej Ng

Efter at have installeret servicepack 2 til min winxp, får jeg følgende fejl
når jeg på visse sider højreklikker og vælger "gem destination som..."

Your browser did not send a referer. This normally happens if you right
click on a link and select save-as, or if you copy and paste a link into a
new browser window and press Enter. It may also be that your browser is set
up to not send any referer. But left clicking on a link works just fine and
has been tested in IE6, Netscape 6, Opera6, Firefox and Safari

Hvordan får jeg min browser til at sende http referer??

/bo

Fra : Stig Nygaard

Dato : 20-09-04 19:50

Hej

bme wrote:
> Efter at have installeret servicepack 2 til min winxp,
> Hvordan får jeg min browser til at sende http referer??

Jeg kender ikke WinXP, men det er sandsynligvis en indstilling i dens
firewall eller direkte i Internet Explorer et sted.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : bme

Dato : 21-09-04 08:44

"Stig Nygaard" <stig@nospamto-r-o-c-k-l-a-n-d.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

klip

> Jeg kender ikke WinXP, men det er sandsynligvis en indstilling i dens
> firewall eller direkte i Internet Explorer et sted.

Firewallen er blevet kvalt, og der er ikke lige umiddelbart nogle
indstillinger der berører http referer i explorer. Kunne forestille mig at
det ligger et eller andet sted i registreringsdatabasen, men hvor?

/bo