start mozilla 1.7's mail klient
Fra : Keld Thomassen

Dato : 18-09-04 06:10

Hej, jeg har et system med dualboot. Jeg har både Windows og Linux og i
begge systemer anvender jeg Mozilla 1.7.2.

Under Windows installere Mozilla sig selv, sådan at jeg kan starte
mailklienten fra min "E-mail" knap på tastaturet.

Er der nogen her som ved hvilken commandolinie parameter der skal
anvendes for at starte Mozilla som mail klient i Linux?

Fra : Anders Lund

Dato : 18-09-04 08:48

Keld Thomassen wrote:

> Er der nogen her som ved hvilken commandolinie parameter der skal
> anvendes for at starte Mozilla som mail klient i Linux?

Hvis du ikke får svar her, så prøv i UNIX gruppen.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 18-09-04 11:31

Den 18-09-2004 07:09, skrev Keld Thomassen:
> [...]
> Er der nogen her som ved hvilken commandolinie parameter der skal
> anvendes for at starte Mozilla som mail klient i Linux?

mozilla -mail , så hudt jeg visker. Ellers burde du kunne tjekke det ved
at se på egenskaberne for det Windows link der starter mailklienten.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/