Sortere foretrukne ?
Fra : Gerner

Dato : 15-09-04 10:47

Hvordan får jeg sorteret foretrukne i msie 6,0 ? Jeg har ms tweakui, og XP.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Anders Lund

Dato : 15-09-04 14:16

Gerner wrote:
> Hvordan får jeg sorteret foretrukne i msie 6,0 ? Jeg har ms tweakui, og XP.

Højreklik og vælg sorter efter navn?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Gerner

Dato : 15-09-04 15:43

On Wed, 15 Sep 2004 15:16:07 +0200, Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote
in dk.edb.internet.software.browser:

>Højreklik og vælg sorter efter navn?

Hvor ? (ikke i dok&setting m.m., det vile være lidt for dumt at spørge om af een
der har haft windows siden v.3.11)
Og nej, det kan ikke lade sig gøre i browseren (den fik du ik').

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Anders Lund

Dato : 15-09-04 15:56

Gerner wrote:

> Hvor ? (ikke i dok&setting m.m., det vile være lidt for dumt at spørge om af een
> der har haft windows siden v.3.11)

Jeg bruger normalt Firefox, men jeg åbnede lige IE op, gik i favorites
og højreklikkede et sted og valgte "Sort by name".

Min mor har brugt Windows siden '95 - det gør hende ikke til en ekspert.

> Og nej, det kan ikke lade sig gøre i browseren (den fik du ik').

Det kan det godt hos mig.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : PerX ...

Dato : 15-09-04 16:56

In article <414857e8$0$201$14726298@news.sunsite.dk>,
anders@andersonline.dk says...

> Jeg bruger normalt Firefox, men jeg åbnede lige IE op, gik i favorites
> og højreklikkede et sted og valgte "Sort by name".

> Det kan det godt hos mig.

Det kan det heller ikke her. Du bruger MSIE6 under XP? I givet fald,
hvordan "går du ind i favorites" hvor højreklikker du?

Fra : Carl Drud

Dato : 15-09-04 17:57

PerX ... wrote:

> Det kan det heller ikke her. Du bruger MSIE6 under XP? I givet fald,
> hvordan "går du ind i favorites" hvor højreklikker du?

Kan du ikke bruge et billede i stedet.

http://home19.inet.tele.dk/carl/Capture.png

Carl