Explorer MSIE 6.0.2800
Fra : pwa

Dato : 14-09-04 13:17

Windows XP, IEexplorer 6, outlook express

Kan nogen hjælpe med en løsning?
ved brug af mail kontakt på en producents hjemmeside,
får jeg følgende fejl:
HANDLINGEN KUNNE IKKE UDFØRES DA STANDARDKLIENTEN
TIL POST IKKE ER UNDERSTØTTET KORREKT.
og så åbner der sig ellers et hav af kopier af browseren.
hvad gør jeg, eller hvad har jeg ikke gjort rigtigt.
min outlook express fungere som det skal.
v/h og tak for evt hjælp.
pa

Fra : Kristian Thy

Dato : 14-09-04 13:22

pwa uttered:
> ved brug af mail kontakt på en producents hjemmeside,

Hvilken side?

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt
http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm

Fra : Leony

Dato : 14-09-04 15:00

"pwa" <palinux@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad gør jeg, eller hvad har jeg ikke gjort rigtigt.
> min outlook express fungere som det skal.

Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> faneblad Programmer.
Står der "Outlook Express" ud for E-mail?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-04 17:11

pwa skrev:

>HANDLINGEN KUNNE IKKE UDFØRES DA STANDARDKLIENTEN
>TIL POST IKKE ER UNDERSTØTTET KORREKT.

Du har sikkert haft Outlook (ikke Express) installeret og det er
en typisk fejl, at mail-to links så ikke virker korrekt.

Prøv at spørg i

Det er din mail-to i filtyper, der ikke er rigtig.
Thomas Madsen plejer at have svaret, men jeg kan ikke lige finde
et indlæg, der beskriver det.

--
Knud

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-09-04 21:49

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Thomas Madsen plejer at have svaret, men jeg kan ikke lige finde
> et indlæg, der beskriver det.

Sidste gang det var oppe og vende var vist her:

--
Hilsen
Madsen