Skærme
Fijala 3554
dual monitor
Fra : tom nielsen

Dato : 29-10-04 23:29

Hejsa,

Jeg leder efter et 2 eller 3 skærms setup, og ønsker så smal en kant på
skærmen som muligt.
Er der nogen modeller der har specielt smalle kanter, eller kan man evt
afmontere skærm kabinettet uden problemer.

Jeg ville fortrække 17" skærme, evt. 19"

Tom

Fra : Palle

Dato : 30-10-04 00:10

"tom nielsen" <tom_nielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> afmontere skærm kabinettet uden problemer.
>
> Jeg ville fortrække 17" skærme, evt. 19"

De skærme, Computercity (Glostrup) anvender på deres **egne** computere har
en ekstrem smal kant. Vist nok Samsung.

Fra : tom nielsen

Dato : 30-10-04 00:36

Det må være Samsung 172x så - den ser sgu meget fed ud.

Det kunne være man skulle finde en butik der har den stående. Måske
computercity

Tom

--
www.ellebryg.dk

Fra : tom nielsen

Dato : 30-10-04 00:26

eksempelvis noget ala NEC LCD1880SX med en ramme på 13mm

--
www.ellebryg.dk