Skærme
Fijala 3554
19" fladskærm - kommentarer
Fra : jma

Dato : 29-10-04 17:13

Er der noget negativt at sige om denne 19" skærm fra LG til ca. 3,000 kr. ?

Alternativt hvilke skærme kan ellers anbefales?
Der behøver ikke spilles på den, men dog evt. afspille film (ikke så
vigtigt).

Hilsen Jan

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 12:11

"jma" <jpeace73@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alternativt hvilke skærme kan ellers anbefales?
> Der behøver ikke spilles på den, men dog evt. afspille film (ikke så

Normalt er LG kendt for at lave nogle af de bedste computerskærme der
findes, på højde med f.eks. Sony eller bedre! Specielt deres "Flatron"
serier er lækre, som denne model også er! Jeg må dog sige at jeg ikke har
erfaringer med lige netop denne skærm!

Fra : jma

Dato : 01-11-04 18:26

"Jens" <-> wrote in message

> [...]
> findes, på højde med f.eks. Sony eller bedre! Specielt deres "Flatron"
> serier er lækre, som denne model også er! Jeg må dog sige at jeg ikke har

Ja, jeg har selv en CRT Flatron som er god kvalitet. Men det er jo ingen
garanti for at fladskærmen også er det...