Skærme
Fijala 3554
Neovo-skærme
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 28-10-04 13:41

Hejsa,

Jeg har fået min shuttle hjem, og skulle egentlig til at bestille min
skærm... Nu er jeg lidt af en designluder, og det slog mig at Dells 2100FP
var blå/grå - og ikke som resten af udstyret, sort...

Derfor kiggede jeg mig lige lidt om for at se hvad der egentlig ellers
var... Der stødte jeg på denne:

http://www.neovo.nl/media/PR_040318_3.htm

Det ledte så til følgende spørgsmål:

- Kan den fåes herhjemme endnu? EDBPiercer giver ikke nogle hits på den :-/
- Hvordan er kvaliteten af Neovo-skærme? Dem jeg har set i Electric City har
set rigtig lækre ud! Hvad siger i?
- Hvilket panel benytter de sig af?

Den er nu kæmpe lækker, synes jeg

// Yoc.

Fra : Repzak

Dato : 28-10-04 14:18

> [...]
> :-/
> - Hvordan er kvaliteten af Neovo-skærme? Dem jeg har set i Electric City

Hey

jeg monterede for 2 år siden en skærm der udseende mæssigt var magen til
den, men om det kun var en 19" husker jeg ikke, den havde dog også AV ind og
blabla.. lækker skærm !

Kasper