Skærme
Fijala 3554
3D spil via DVI indgang på fladskærm
Fra : frbi

Dato : 26-10-04 20:44

Hej

Er der mon andre der oplever spil problemer med kortvarigt sort skærm ved 3D
spil via DVI ?. Skærmen fungerer upåklageligt i 2D og kører også 3D spil
problemfrit via analogindgangen. Jeg har nyeste ATI 4.1 driver til mit
grafikkort.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-10-04 21:21

"frbi" <Xfrbi@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> ved 3D spil via DVI ?. Skærmen fungerer upåklageligt i 2D og kører
> også 3D spil problemfrit via analogindgangen. Jeg har nyeste ATI 4.1

Jeg har ikke nogen problemer med sort skærm. Hvis den skifte opløsning så
blanker den skærmen i ½ sekund ca., men derefter ikke. I f.eks. BF1942 der
kører menu-delen i en opløsning mens 3d delen kører i en anden så der
oplever jeg at skærmen blanker i et ½ sek ca. når jeg vil ind i menuen,
eller går den anden vej, men ellers ikke.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'