Skærme
Fijala 3554
Fladskærm og FPS/Hz
Fra : Morten Bowman

Dato : 24-10-04 18:09

Hejsa
Jeg har for nylig købt en Samsung 710T.
Jeg synes ikke rigtig jeg kan få spillene til at køre optimalt.
Jeg læste et sted at FPS og Hz skal afstemt/synkroniseret. Men jeg
kan ikke finde noget info om det og hvordan forholdet evt. skal
være.
Ligeledes må opløsningen vel også spille en rolle?

Problemet er at spillene hakker ved hurtige bevægelser og bliver
generelt mere hakkende som spillet skrider frem.

Mit grafikkort er et GeForce FX5200 128mb

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 24-10-04 18:11

> Mit grafikkort er et GeForce FX5200 128mb

Har spillene fungeret bedre tidligere med det samme grafikkort og en
crt-skærm.
Hvis ikke har dit grafikkort nok skylden. Det er ikke verdens hurtigst. Så
til nye/ressourcekrævende spil kommer det til kort.
Forsøg evt. at hente nyeste drivere til kortet.

mvh
TK

Fra : Morten Bowman

Dato : 25-10-04 00:23

On Sun, 24 Oct 2004 19:11:09 +0200, "Thomas Kristiansen"
<thomas.bk-spam-@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>til nye/ressourcekrævende spil kommer det til kort.
>Forsøg evt. at hente nyeste drivere til kortet.

Det er både ny skærm og grafikkort.
Før havde jeg et GeForce2 32 mb og en Viewsonic skærm.
Da kunne Halo kører glidende i mellem settings.

Jeg bruger Detonator 61.77

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk