Skærme
Fijala 3554
Levering af ViewSonic VP912b
Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-04 21:09

Er der nogen som ved hvornår ViewSonic VP912b bliver tilgængelig?

Man kan ikke stole på hvad Eedbpriser skriver:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99092

Vildepriser skriver ikke noget på deres side.
EU Computer Service skriver 5-14 dage.
Computerslag skriver3-14 dage
IT-Butikken skriver d. 2/11 - men det skifter en del, dog er det blevet
en dag bedere end tidligere.

Jeg har sat en ordre hos IT-Butikken, der dog rent prismæssigt er blevet
rimelig dyr i forhold til de andre steder. Er der nogen som kender til
EU Computer Service? Det er nemlig første gang jeg høre om dem. Det er
alligevel ~700 kr at spare.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : K.

Dato : 23-10-04 22:29

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message
> [...]
> rimelig dyr i forhold til de andre steder. Er der nogen som kender til EU
> Computer Service? Det er nemlig første gang jeg høre om dem. Det er

Jeg venter selv på at denne skærm kommer til landet, og den 2/11 er indtil
nu den mest troværdige leveringsdag jeg har fået. Både fra viewsonic samt EU
Computer Service, og du skriver at itbutikken nu også siger 2/11 ,så jeg
begynder så småt at tro på det.
Men jeg kan sikkert ikke lade være med at ringe og spørge viewsonic igen, en
af de første dage i næste uge.

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 23-10-04 23:52

"K." <k@k.k> wrote in message

> [...]
> jeg begynder så småt at tro på det.
> Men jeg kan sikkert ikke lade være med at ringe og spørge viewsonic igen,

Når I får den, gider I så ikke fortælle lidt herinde om oplevelsen af
skærmen?
Jeg er nemlig selv meget interesseret i denne skærm, primært pga opløsningen
(orker ikke 1600x1200), den hurtige responstid samt den gode kontrast og
lysstyrke.

/Lasse

Fra : Anders Lund

Dato : 24-10-04 09:25

Lasse Houmøller wrote:
> Når I får den, gider I så ikke fortælle lidt herinde om oplevelsen af
> skærmen?

Jo, det var også planen... :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 24-10-04 22:14

> Jo, det var også planen... :)

Top dollar! Man må jo elske Usenet :)

/Lasse

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-10-04 19:52

Lasse Houmøller skrev:

> Top dollar! Man må jo elske Usenet :)

Det er svært andet

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Anders Lund

Dato : 24-10-04 01:43

K. wrote:
> [...]
> Computer Service, og du skriver at itbutikken nu også siger 2/11 ,så jeg

Uhhh, det lyder godt. Tror jeg afbestiller den hos IT-Butikken og
bestiller den hos EU Computer Service... det bliver i morgen, for jeg
skal i seng nu. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : K.

Dato : 26-10-04 19:12

> Uhhh, det lyder godt. Tror jeg afbestiller den hos IT-Butikken og
> bestiller den hos EU Computer Service... det bliver i morgen, for jeg skal
> i seng nu. :)

Mit opkald til viewsonic i dag var noget deprimerende.
Nu lyder leverings datoen pludselig ca. midt i december.
Og selv om jeg godt nok ikke talte med den person jeg plejer, blev jeg ved
med at spørge om det nu også kunne være rigtigt.Og om hun ikke bare gentager
noget hun hørte for 2 måneder siden osv.
Men hun lød meget sikker i sin sag.

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 26-10-04 21:17

"K." <k@k.k> wrote in message

> Mit opkald til viewsonic i dag var noget deprimerende.
> Nu lyder leverings datoen pludselig ca. midt i december.

Halvanden måneds leveringstid?! Deprimerende... jeg føler med dig.

/Lasse