Skærme
Fijala 3554
Små fladskærme...
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 21-10-04 23:04

Hejsa,

Nu har jeg set en del folk der har modded deres maskiner rigtig pænt. Nogen
af dem har brugt små skærme, bl.a. - og det kunne jo egentlig være meget
rart til en linux-dunk.

Hvor finder man de små 5,5" (cirkastørrelse) skærme henne? Og hvilket
interface har de?

// Yoc.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 21-10-04 23:35

On Fri, 22 Oct 2004 00:04:10 +0200, "Søren Aaholm Møller"
<yocal@60696867.dk> wrote:

> [...]
>rart til en linux-dunk.
>
>Hvor finder man de små 5,5" (cirkastørrelse) skærme henne? Og hvilket

Elektronikforretninger og forretninger, der sælger casemod-udstyr.
Interfacet kan bl.a. være rs232 og USB samt alm. VGA-port- og sikkert
også noget andet.

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 21-10-04 23:42

> Elektronikforretninger og forretninger, der sælger casemod-udstyr.
> Interfacet kan bl.a. være rs232 og USB samt alm. VGA-port- og sikkert
> også noget andet.

Links ville være kærkomne Kan_ikke_finde noget

// Yoc.

Fra : Esben Laursen

Dato : 22-10-04 12:30

Søren Aaholm Møller wrote:
> [...]
> være meget rart til en linux-dunk.
>
> Hvor finder man de små 5,5" (cirkastørrelse) skærme henne? Og hvilket

jeg ville prøve ved www.danbit.dk, de plejer at have sådane noget gøjl. MEN
forvent ikke at de er billige der.

--
Esben

Fra : Leony

Dato : 22-10-04 21:34

"Søren Aaholm Møller" <yocal@60696867.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man de små 5,5" (cirkastørrelse) skærme henne? Og hvilket
> interface har de?

Ved ikke om det er noget i den retning du tænker på:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=324217560&n=1200267219&pn=1220414900

Lidt inspiration til anvendelsen:
http://www.talix.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 24-10-04 01:21

> Lidt inspiration til anvendelsen:
> http://www.talix.com/

PRÆCIS den tanke jeg er efter

// Yoc.

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-10-04 21:26

> PRÆCIS den tanke jeg er efter

Det skal være en skærm med VGA indgang ellers kan det ikke bruges ordenligt.
Har en 5.6" skærm og til windows duer det ikke, film er fint nok.

www.cartft.com har skærme med VGA. Har endnu ikke set dem i DK.

Brian

Fra : Leony

Dato : 26-10-04 13:56

"Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> www.cartft.com har skærme med VGA. Har endnu ikke set dem i DK.

De har en webshop, den kan vel bruges hvis man er desperat nok.
Ellers så er det en hyggelig tur til Munchen.

Fra : Repzak

Dato : 23-10-04 12:01

> [...]
> meget rart til en linux-dunk.
>
> Hvor finder man de små 5,5" (cirkastørrelse) skærme henne? Og hvilket

hvad med en tv skærm fra t-hanssen og et vga kort med tv-out...

kommer an på hvad det er til...

Kasper