Skærme
Fijala 3554
Vægbeslag til Dell 2001FP - hvilket?
Fra : Bjørn W.

Dato : 21-10-04 16:21

Jeg leder efter et par gode VESA beslag som kan bære - og passe - til
denne skærm. Jeg skal have et beslag, hvor man kan stille på skærmen
vertikalt og horisontalt. Det skal ikke hænge for langt fra væggen.

Dell oplyser og anbefaler Vesa Wall SMS, som de ikke selv sælger(!).
Men en søgning på nettet fik mig hurtigt ind til svenskerne som
producerer dem. http://www.sms.safebrackets.se/
Det ser dog ikke ud til at deres beslag som kan det jeg søger, ej
heller har det de fire skruehuller i hjørnerne:
http://sms.shopsystem.nu/product.asp?product=192&page=1

Ellers er der http://sms.shopsystem.nu/product.asp?product=184&page=1
men her er problemet at den hænger helt op ad væggen.

Er der nogen som har prøvet/kan anbefale andre gode vægbeslag som
passer til denne skærm og som har den feature jeg søger? Eller som
selv har beslag til denne skærm?

Så vil jeg blive glad.

Hilsen Bjørn W.

Fra : Thomas VJ

Dato : 22-10-04 10:08

"Bjørn W." <bear@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> Er der nogen som har prøvet/kan anbefale andre gode vægbeslag som
> passer til denne skærm og som har den feature jeg søger? Eller som
> selv har beslag til denne skærm?

Jeg benytter en Vogels LCD Wall Support, model EFW 1001 som til fulde
opfylder mit behov. Ophænget kan klare en belastning på op til 15 kg.
Mit eneste problem var at jeg var nød til at hæve beslaget på skærmen med
nogle spændeskiver for at kunne montere skidtet.
På dette beslag kan jeg tilte min 2001FP en smule til siderne og meget
begrænset op og ned.

Thomas
http://dykkerteori.dk - lær at dykke på den fede måde...