Skærme
Fijala 3554
V: Sony Triniton 21" Multiscan E530 (CRT)
Fra : Kenneth

Dato : 16-10-04 12:00

Har denne skærm i overskud, så overvejer at sælge den hvis jeg kan få en
ordenlig pris ?

Da der er 3 års fabriks garanti på disse skærme så er der ca 1½ års garanti
på denne endnu.

Hvad er sådan en svend værd ?

Mvh
Kenneth

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-10-04 12:23

Kenneth wrote:

> Hvad er sådan en svend værd ?

Det ved de i markedsgrupperne og kun dér...

Jesper G. Poulsen

Fra : Smølf

Dato : 18-10-04 07:40

Hej Jesper,

Tænk jeg havde fået opfattelsen af at dette er en markedsgruppe, man burde
jo da nok egentlig, isåfald det ikke er, overveje et andet og mindre
misvisende navn til gruppen. :>))

Smølf
"som ikke mener det er rentabelt at give en mand en tændstik til at varme
sig på, stik dog istedet ild til manden, så holder han jo varmen resten af
livet"

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 18-10-04 22:16

"Smølf" <sletmigsales@datatech-storvorde.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jesper,
> Tænk jeg havde fået opfattelsen af at dette er en markedsgruppe, man burde
> jo da nok egentlig, isåfald det ikke er, overveje et andet og mindre
> misvisende navn til gruppen. :>))

Nu er jeg ikke den Jesper der refereres til, men jeg vil blot pointere at
Kenneth har postet i markedsgrupper OG i dk.edb.hardware.skaerm .. Det er
nok derfra at "klagen" kommer ..

/J

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-10-04 22:54

Smølf skriblede og skrablede følgende:

> Tænk jeg havde fået opfattelsen af at dette er en markedsgruppe, man
> burde jo da nok egentlig, isåfald det ikke er, overveje et andet og
> mindre misvisende navn til gruppen. :>))

Prøv at kigge på din skærm, lille smølf!

Næsten midt i skærmen står der med *sort* på gråt, hvilke grupper, der er
krydspostet til!

Claus

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 16-10-04 14:59