Skærme
Fijala 3554
Dell 2001FP: Følger DVI-jabel med og hvad ~
Fra : KT

Dato : 12-10-04 21:28

Hej, før jeg bestiller min 2001FP vil jeg gerne vide følgende:

Følger der et DVI-kabel med?

Jeg kan ikke se forskel på de to udgaver "Midnight Grey" og "Dual Tone
Grey", hvad er forskellen?
Jeg vil foretrække den der er mest sort i farven (Hvis der er forskel i
nuancerne)

På forhånd tak

Mvh Kim

Fra : Thomas VJ

Dato : 13-10-04 08:38

"KT" <detsortehulATSLETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, før jeg bestiller min 2001FP vil jeg gerne vide følgende:
>
> Følger der et DVI-kabel med?

Ja!

> Jeg kan ikke se forskel på de to udgaver "Midnight Grey" og "Dual Tone
> Grey", hvad er forskellen?

Dunno.

mvh
Thomas

Fra : Jacob Mygind

Dato : 13-10-04 09:03

KT wrote:
> Følger der et DVI-kabel med?

Ja

Midnight Grey er klassisk Dell "sort"

Dual Tone Grey er sølvfarvet på ramme og fod, det er min.

Men rigtig fed skærm iøvrigt.

Mvh
Mygind

Fra : Dr.Ralph

Dato : 13-10-04 10:24

> Men rigtig fed skærm iøvrigt.
>
> Mvh
> Mygind

Enig :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Jacob Mygind

Dato : 13-10-04 12:10

Dr.Ralph wrote:
> Enig :)

Ja forhåbentlig, da jeg valgte den pga dine "anmeldelser".

Mvh Mygind