Skærme
Fijala 3554
Medion TFT fra Aldi
Fra : IPB

Dato : 12-10-04 15:37

Hejsa

Er der nogle i gruppen, som har købt 17" eller 19" medion TFT i Aldi??? - og
hvis ja kan den anbefales????

//IPB

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-10-04 16:06

"IPB" <carbon@(FJERNDETTE)@(OGDETTE)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogle i gruppen, som har købt 17" eller 19" medion TFT i Aldi??? -
> [...]

Nej men har Medion 18,1" fra sommeren 2003 har aldrig fortrudt, anbefalet
denne skærm til andre, som også har haft en god oplevelse så mon ikke de 2
nævnte TFT er umærkede.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : E. Jensen

Dato : 13-10-04 09:26

> Nej men har Medion 18,1" fra sommeren 2003 har aldrig fortrudt, anbefalet
> denne skærm til andre, som også har haft en god oplevelse så mon ikke de 2
> nævnte TFT er umærkede.

Det er nu langt fra sikkert.

mvh E

Fra : FAM.MERRILD

Dato : 12-10-04 16:14

fik min byttet 4x p.g.a pixelfejl
så nej kan ikke anbefales
burde ikke være muligt at få 4stk 17 med fejl på alle
så købte en lg

Fra : IPB

Dato : 13-10-04 16:00

tror jeg holder mig væk fra medion - og istedet for at købe to 19" medion
skærme, så købe en dell 2001FP, og så spare sammen til en Dell mere.

Er der nogle som kender Dell's politik mht. pixelfejl????

//IPB