Skærme
Fijala 3554
Lodrette sorte streger på fladskærm
Fra : Morten Snedker

Dato : 12-10-04 10:59

Min fladskærm har (snigende) fået sig nogle sorte lodrette streger i
højre side af skærmen. Der er efterhånden nu så mange, at jeg ikke
engang kan se hvad klokken er, med mindre jeg ud fra øjemål får
dobbeltklikket på uret.

Nogen der ved, om det er noget som kan betale sig at få repareret,
eller om det er ud til højre?

Og nej, I kan ikke se det på et screendump!

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Peter J

Dato : 12-10-04 15:23

"Morten Snedker dbconsultdotdk>"

> Nogen der ved, om det er noget som kan betale sig at få repareret,
> eller om det er ud til højre?

Ændrer det sig, hvis du trykker forskellige steder på "rammen" af skærmen? I
så fald kan der være tale om en simpel dårlig forbindelse mellem selve
lcd-panelet og det inverterboard, der styrer det.

Det kan også være inverterboardet, der er defekt. Det er sikkert noget
dyrere at få skiftet, så alt efter skærmens alder, størrelse, pris osv. kan
det måske ikke betale sig at få repareret.

mvh
Peter

Fra : FAM.MERRILD

Dato : 12-10-04 22:11

Ja hvor dum kan man blive

Fra : Peter J

Dato : 12-10-04 22:19

"FAM.MERRILD" <m.merrild@nrdc.dk>
> Ja hvor dum kan man blive

Hvad f*nden svarer du på?!
At du ikke er den skarpeste kniv i knivblokken behøver du vel ikke at prale
med?

mvh
Peter