Skærme
Fijala 3554
Indstillingsmulligheder på Dell 2001FP
Fra : Martin Helbo

Dato : 07-10-04 21:05

Er det muligt at justere RGB hver for sig på Dells 2001FP?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Thomas VJ

Dato : 08-10-04 18:58

"Martin Helbo" <helbo@thedudeREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at justere RGB hver for sig på Dells 2001FP?

Ja.

mvh,
Thomas

Fra : Martin Helbo

Dato : 10-10-04 22:18

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja.

Takker

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-10-04 19:37

> Takker

Kan også bekræfte det - tror ikke du vil blive skuffet, hvis du investerer
i denne skærm, der lige nu fås til meget rimelig penge hos Dell :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Helbo

Dato : 12-10-04 14:20

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Kan også bekræfte det - tror ikke du vil blive skuffet, hvis du investerer
> i denne skærm, der lige nu fås til meget rimelig penge hos Dell :)

Ja, det er nemlig det jeg har set.
Men mit firma har lige købt eye one kalibreringsværktøj, så jeg skulle lige
være sikker på at Dell'en kunne justeres efter det.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 14-10-04 10:42

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Kan også bekræfte det - tror ikke du vil blive skuffet, hvis du investerer
> i denne skærm, der lige nu fås til meget rimelig penge hos Dell :)

Den er nu netop bestilt
Så nu er der bare tilbage at vente spændt på at fragtmanden skal komme med
den.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-10-04 22:38

Thomas VJ <forkertadresse@nowhere.invalid> wrote:

> "Martin Helbo" <helbo@thedudeREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Ja.

Også når man kører via DVI?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-10-04 23:53

René Frej Nielsen skrev:

> Også når man kører via DVI?

Det er i selve skærmen man justerer RGB-indstillingerne så ja.

--
Hilsen
Madsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-10-04 22:12

> Det er i selve skærmen man justerer RGB-indstillingerne så ja.

Jeg spørger nemlig, for på mange TFT-skærme kan man kun regulere
RGB-kanalerne når man kører via VGA. Min egen Samsung 193T kan f.eks.
ikke justere RGB-kanalerne separat når jeg kører via DVI, hvilket er
lidt irriterende når man skal kalibrere.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-10-04 22:21

René Frej Nielsen skrev:

> Jeg spørger nemlig, for på mange TFT-skærme kan man kun
> regulere RGB-kanalerne når man kører via VGA.

Okay. Det troede jeg altid at man kunne uanset om skærmen kører
VGA eller DVI.

> Min egen Samsung 193T kan f.eks. ikke justere RGB-kanalerne
> separat når jeg kører via DVI, hvilket er lidt irriterende når
> man skal kalibrere.

Min Viewsonic VP201s kan heldigvis når den kører DVI. Havde den
ikke kunnet det, var den røget retur.

--
Hilsen
Madsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-10-04 23:12

> Min Viewsonic VP201s kan heldigvis når den kører DVI. Havde den
> ikke kunnet det, var den røget retur.

Det lyder godt. Jeg går nemlig også og lurer på en 20" TFT skærm og
det bliver nok enten VP201s eller Dell'en.