Skærme
Fijala 3554
Samsung 710T tft
Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 05-10-04 17:27

Jeg vil gerne høre om nogen har erfaringer med denne skærm.
Det ender højst sandsynligt med at det bliver sådan en der afløser min crt
skærm om et par uge.
Hvis ikke EU får ødelagt det med de nye toldregler!!!!!!

Skriv gerne lidt om billedkvalitet og erfaringer med "hurtige" spil ifm
denne skærm.

mvh
TK

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 12-10-04 20:24

Min har en skævhed i den gule farve under meget specielle omstændigheder.

Den har også lidt problemer i de violette farver (ser ikke ægte ud) under
særlige omstændigheder.

Ellers en meget fed skærm.

Niels