Skærme
Fijala 3554
Køb af TFT til arbejde og spil?
Fra : Michael Andersen

Dato : 01-10-04 21:48

Hej! Jeg er ved at skulle investere i ny PC og TFT skærm. Jeg skal bruge den
både til mit firma, men også til spil i fritiden. Det er Medal of Honor, Max
Payne 2 ect.
Hvad skal jeg kigge efter når jeg køber TFT skærm.
Jeg tænker opdateringen af skærmen, når jeg spiller? Osv.!

På forhånd tak

Michael

Fra : JK ( at mail dot dk)

Dato : 04-10-04 07:44

On Fri, 1 Oct 2004 22:48:23 +0200, "Michael Andersen"
<michaelSLET@nakel.dk> wrote:

> [...]
>Payne 2 ect.
>Hvad skal jeg kigge efter når jeg køber TFT skærm.
> Jeg tænker opdateringen af skærmen, når jeg spiller? Osv.!

responstiden, gå efter 12-15 msek.

DVI udtag må der gerne være. Evt. een med s-ips panel. 17 eller 19
tommer, måske 20, hvis budgettet tillader det.

Læs de gamle indlæg. Vi har det spørgsmål hveranden dag.

mvh

John