Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Sony
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 14-05-01 13:07

Hej NC

Hvad er forskellen på Sony Multiscan CPD-E400E og E400P ?

Nogle forslag til andre gode 19" skærme i 4500 kr og under - klassen.
Det skal IKKE være en Samsung, da jeg ikke har haft andet end problemer med
det mærke.

Fra : p0rnflake

Dato : 14-05-01 16:07

LG Flatron 915FT plus er helt fantastisk. Den koster godt nok ca. 4600,-

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 14-05-01 17:07

Har du et link til et review af denne skærm?

Fra : Bruun

Dato : 14-05-01 17:03

Hejsa,
"Anders Rasmussen" <andersege@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej NC
>
> Hvad er forskellen på Sony Multiscan CPD-E400E og E400P ?

så vidt jeg kan se er det bla. Hz-forskel.

> Nogle forslag til andre gode 19" skærme i 4500 kr og under - klassen.
> Det skal IKKE være en Samsung, da jeg ikke har haft andet end problemer
med
> det mærke.

Hitachi, LG Flatron og sikkert mange andre.

Mvh Kim Bruun

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 14-05-01 18:03

"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa,
> "Anders Rasmussen" <andersege@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> så vidt jeg kan se er det bla. Hz-forskel.

uden at have undersøgt det, mener jeg også der var noget om TCO95 og
TCO99?

> med
>
> Hitachi, LG Flatron og sikkert mange andre.

Hitachi er en hulmaskeskærm i tilfælde af at det *skal* være
gittermaske. Iøvrigt kanon gode skærme de laver.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : p0rnflake

Dato : 14-05-01 18:12

Det er desværre småt med reviews da skærmen er næsten helt ny på markedet.

Fandt dog et review på denne side
http://www.canadacomputes.com/v3/story/1,1017,3768,00.html

Uddrag om LG Flatron 915FT Plus
"The color reproduction of this monitor is breathtaking: I wonder if
high-resolution images look as good on any other monitor currently on the
market. It is also a very good choice for gaming, as the image does not look
grainy (=pixellated) even at the lower resolutions (800x600 or 1024x768).

I also like the controls and the almost complete lack of moire.

I still have one minor gripe: if the monitor has been switched off, it takes
15-30 minutes for the image to settle exactly to the position I have set it
using the geometry controls. I'm not sure if this is a quirk in my unit or a
"feature".

I highly recommend that you give this monitor a try, especially if sharp
images with pure, vivid colors are important to you."

Det skal lige siges at det problem han nævner omkring 15-30 min. før
billedet vises korrekt må være en fejl i hans skærm - Jeg var MEGET positivt
overrasket over hvor godt denne skærm formår at gengive de presets man
gemmer - og gøre det med det samme.

Fra : p0rnflake

Dato : 14-05-01 18:20

Fandt også lige disse par user reviews af den billigere 995E model.

http://www.computingreview.com/Products/showproductpage.asp?SiteID=10&Catego
ryID=276&ProductID=65875

Desuden står der på www.neoseeker.com

Recipient of a 'PC World Top 10 Monitors' Award and a 'PC Magazine Editors'
Choice' Award.