XTendConnect, T68i og com-kabel
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 01-11-04 21:28

Hejsa

Jeg har en T68i, hvortil jeg har et originalt datakabel af com-typen.
Jeg har installeret XTendConnect under Outlook 2003, men har en del
problemer med at connecte til telefonen.

Gode råd?

Med venlig hilsen
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : P.Christensen

Dato : 02-11-04 16:19

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har installeret XTendConnect under Outlook 2003, men har en del
> problemer med at connecte til telefonen.

Installer Sony ericsson communications suite først, så kører det, programmet
finder du
Her: http://www.sonyericsson.com/fun/index.jsp?cc=dk&lang=da

Palle