SPV og polyphonske ringetoner
Fra : BT

Dato : 31-10-04 20:27

Hejsa..

Er ved at købe en SPV Classic, brugt..

Jeg kan bare ikke finde nogen steder at den kan benytte polyphonske
ringetoner.
Jeg har set at man kan ligge Midi filer over i den. Men intet andet.

Er der nogen som har tilsvarende model som måske kan hjælpe med at få dette
opklaret

/Brian

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 20:44

> Er ved at købe en SPV Classic, brugt..
>
> Jeg kan bare ikke finde nogen steder at den kan benytte polyphonske
> ringetoner.
> Jeg har set at man kan ligge Midi filer over i den. Men intet andet.

Jeg er ret sikker på, at den ikke kan bruge polyfoniske ringetoner, men at
den dog kan bruge .MP3 og .WAV-filer som ringetoner.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 20:46

...Men det er dog ikke så lige til, at bruge MP3 og Wave som ringetoner.

Her ligger en masse guf omkring præcist det:

http://www.mobildebat.dk/search.php?searchid=44545

Fra : BT

Dato : 31-10-04 21:56

"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.

Takker for linket.. Det vil jeg kigge nærmere på en af dagene.. Det var
meget brugbart
/Brian