Sonofon Kvantum 199
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-10-04 17:25

Hej

Er der nogen der ved om Sonofons Kvantum 199 abonnement med inkl. 248
minutter også er inkluderet opkaldsafgift? synes ikke jeg kan finde noget
hos Sonofon, og kom først til at tænkte på opkaldsafgiften nu.. men hvis det
er inkluderet er det i hvertfald et godt tilbud når man skal have en ny
telefon synes jeg!?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-10-04 17:35

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> hos Sonofon, og kom først til at tænkte på opkaldsafgiften nu.. men hvis
> det er inkluderet er det i hvertfald et godt tilbud når man skal have en

Ja undskyld hvorfor spørger man altid og så finder man noget derefter?

Når men jeg fandt lidt tekst her:
http://www.sonofon.dk/download/pdf_brochurer/kvantum_takstoversigt_v07.pdf

"Ved alle opkaldsforsøg faktureres en opkaldsafgift på 25 øre, dog ikke til
alarm

112 og gratisnumre. For samtaler til udlandet opkræves afgiften kun, når
samtalen

besvares. Opkaldsafgift på 25 øre regnes ikke med i de inkluderede
minutter."

Er der nogen der kan oversætte dette for mig, syens det står lidt "sjovt"
det første er klart.. Opkaldsforsøg koster 25øre men opkaldsafgift Kræves
ikke? "opkaldsafgift regnes ikke med i de inkluderede minutter" den kan vist
forstås på 2 måder?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 17:49

> [...]
> det første er klart.. Opkaldsforsøg koster 25øre men opkaldsafgift Kræves
> ikke? "opkaldsafgift regnes ikke med i de inkluderede minutter" den kan

Ved alle almindelige indenlandske opkald betaler du opkaldsafgift på 25 øre.
Ringer du til 112 eller gratisnumre er der ingen opkaldsafgift. Ringer du
til udlandet er det gratis, hvis ikke vedkommende du ringer til svarer eller
der er optaget.

De gange hvor der opkræves 25 øre er det udover dine inklusive minutter.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 17:39

> [...]
det
> er inkluderet er det i hvertfald et godt tilbud når man skal have en ny

Det er ikke inklusive opkaldsafgifter. Der kommer opkaldsafgift på 25 øre
pr. opkald udover de 199 kr. for 248 minutters taletid.

Fra : Georg

Dato : 31-10-04 18:30

Nej, opkaldsafgiften på 25 øre er IKKE inkluderet. Har du overvejet Fri
Fritid, hvor du i tidsrummet 17-0800 og hele weekenden ringer gratis til
alle indenlandske net, mobil, fastnet (servicenumre mm undtaget) og opkald
udenfor nævnte tidsrum takseres til 80 øre/minut. sms prisen er 20 øre.
Abonnementsprisen er 199 Kr/md plus forbrug.

Hvis du har et større behov, kan du oprette Fri snak, hvor du for 400 kr/md
kan ringe 48 timer om måneden ink. opkaldsafgift. For begge
abonnementsformer gælder, at sammenhængende samtaler over 60 min takseres
til 80 øre/min.

Georg

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 18:38

> Nej, opkaldsafgiften på 25 øre er IKKE inkluderet.

Det er jo også det jeg skriver..?

Fra : Georg

Dato : 31-10-04 17:52