SP: Sonofon Erhverv Basisaftale
Fra : Peter Snabe

Dato : 31-10-04 17:08

Hej

Er der nogen, der ved, om private (uden CVR-nummer) kan oprette
ovenstående
abbonnement.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 17:17

> Er der nogen, der ved, om private (uden CVR-nummer) kan oprette
> ovenstående
> abbonnement.

Det kan man ikke - det er et Erhvervs-abonnement til erhvervs-kunder.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Peter Snabe

Dato : 31-10-04 19:46

> Det kan man ikke - det er et Erhvervs-abonnement til erhvervs-kunder.

Er det noget du konkret ved i det pågældende tilfælde - eller er det
noget du udleder?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 19:50

> Er det noget du konkret ved i det pågældende tilfælde - eller er det
> noget du udleder?

Det er noget jeg ved.

Fra : Peter Snabe

Dato : 31-10-04 20:21

> Det er noget jeg ved.

OK. Nogen kalder det bare Erhversabb. selv om private kan oprette det.
Men det er så ikke tilfældet med Sonofon. Æv

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 20:31

> OK. Nogen kalder det bare Erhversabb. selv om private kan oprette det.
> Men det er så ikke tilfældet med Sonofon. Æv

Nej, ved Sonofon er der en ret skarp opdeling mellem Privat og Erhverv. Er
der nogen bestemt årsag til, at du gerne ville have en Basis-aftale? Den er
nemlig ikke videre fordelagtig hvis man kun har et par enkelte mobilnumre -
men har man mange er den god og billig.

Fra : Peter Snabe

Dato : 31-10-04 22:12

> [...]
> nemlig ikke videre fordelagtig hvis man kun har et par enkelte mobilnumre -

Det var mere fordi, jeg havde set, at man kunne få en Sony Ericsson T630
til 1 kr. med dette abb. Jeg vil så bare få den låst op og så benytte
den med mit Telmoreabb.