Nokia 7610 software
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-10-04 13:11

Hej NG.

Jeg er ny i denne gruppe - så tag godt imod mig ;) Men dermed også sagt, at
jeg ikke er særlig skrap til alt med mobiler.
Jeg er den lykkelige ejer af en Nokia 7610 - og jeg tænkte om det var muligt
selv at lave en software/firmware opdatering af den. Er det muligt?

I givet fald - hvor finder man så software/firmware, og findes der evt. en
guide ell. lign. til hvordan man gør det?

Håber på god hjælp :)

*/Henrik Pedersen

Fra : Christian R.

Dato : 01-11-04 19:34

On Sun, 31 Oct 2004 13:11:00 +0100, "Henrik Pedersen" <hp@beone.dk>
wrote:

>Jeg er den lykkelige ejer af en Nokia 7610 - og jeg tænkte om det var muligt
>selv at lave en software/firmware opdatering af den. Er det muligt?

Hvorfor vil du gerne opdatere?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-11-04 23:36

"Christian R." <cr@fjern.it.dk> wrote in message

> Hvorfor vil du gerne opdatere?

Jeg syntes min tlf. på det seneste er blevet utrolig langsom. Den er begyndt
at "hænge" osv. Det skyldes ikke mangel på plads, da der er over 7 MB
tilbage på tlf. og 42 MB tilbage på mit flashkort.

Jeg har ligeledes fået install. nogle programmer, som jeg gerne vil af med -
ikke sikkert en opdatering kan hjælpe, men måske nogen har en idé til
hvordan? Årsagen til jeg spørg om dette er, at jeg ikke kan få fjernet noget
Messenger software jeg har install. Den bliver ved med at skrive noget med
"ChildInstaller..." hvilket gør at jeg ikke kan fjerne programmet.

*/Henrik Pedersen

Fra : RpR

Dato : 03-11-04 14:30

> [...]
> Messenger software jeg har install. Den bliver ved med at skrive noget med
> "ChildInstaller..." hvilket gør at jeg ikke kan fjerne programmet.

Du kan altid gøre det at du flytter de ting over på din PC som du vil gemme,
og så formaterer du først MMC kortet i telefonen, og sætter så telefonen
tilbage til fabriksindstillinger. Så er den ihvertfald helt og aldeles tom

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Christian R.

Dato : 03-11-04 23:18

*#7370# burde lave en factory reset.

Fra : Christian R.

Dato : 03-11-04 23:16

On Tue, 2 Nov 2004 23:36:25 +0100, "Henrik Pedersen" <hp@beone.dk>
wrote:

> [...]
>Messenger software jeg har install. Den bliver ved med at skrive noget med
>"ChildInstaller..." hvilket gør at jeg ikke kan fjerne programmet.

Har haft samme problem, men en ny software løser ikke problemet. Nokia
kender problemet, men har mig bekendt ikke fundet en løsning. Jeg
formaterede mit memorykort, hvorefter fejlen forsvandt. Du skal så
blot være opmærksom på, at du sletter alt på kortet.

Jeg havde lavet en komplet backup i PC-Suite, men da jeg indlæste den,
så manglede der en del. Heldigvis ikke noget vigtigt, da programmer
kunne sagtens geninstalleres manuelt og billederne havde jeg flyttet
på alm. vis.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-11-04 09:22

> [...]
> så manglede der en del. Heldigvis ikke noget vigtigt, da programmer
> kunne sagtens geninstalleres manuelt og billederne havde jeg flyttet

OK - takker for Jeres indlæg - jeg prøver med noget backup, og derefter en
formatering og en reset...takker :)

*/Henrik