T68i mystisk problem.
Fra : TGD

Dato : 31-10-04 00:04

Hej gruppe,

HAr sådan en T68i og den har bare virket altid, så igår aftes skulle jeg
stille alarmen i den, jeg taster 10 og så går den ellers amok den blå
bluetooth blinker og samtidigt vibrere den, forsøger så at slukke den det
hjælper ikke, ender med at tage batteriet af den, Sætter det i den igen og
tænder den, den tænder normalt og jeg taster 1 cifre i pin koden så bliver
skærmen sort og slukker, leger lidt med den men lige lidt hjælper forsøger
at lade op med forskellige batterier det hjælper ikke...

Nå men hvad siger er det en fejl der kan ordnes.