PC-suite og N6600
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-10-04 18:01

Hey folks!

Jeg kan ikke få flOAt il at virke til min Nokia 6600. Og jeg ville så
frygteligt gerne have et program til at administrere telefonen fra PC-en
med. Herunder ISÆR til at skrive SMS'er med... Så derfor:

1. Er der nogen der har fået flOAT til at virke med en Nokia 6600? -
Hvordan?

2. Kan man evt. bruge en ældre/anden PC-suite sammen med N6600? -En hvor der
ER mulighed for at skrive SMS?

Mvh
Lasse, der hader Nokias softwareafdeling! (Hvis den findes?)

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 31-10-04 09:49

"Lasse Rønlev" <40610633@mail.sonofon.dk> wrote in

> [...]
> derfor:
>
> 1. Er der nogen der har fået flOAT til at virke med en Nokia 6600?

Den virker kun med SE telefoner, desværre. Bruger selv en 6600 som
arbejdstelefon, og en Z1010 som privattelefon, og når man så ligger og
tøffer rundt i landet, så gider man ikke skrive på sms'er på sin 6600
til firmaet, og har endnu ikke fundet noget der virker.

> 2. Kan man evt. bruge en ældre/anden PC-suite sammen med N6600?
> -En hvor der ER mulighed for at skrive SMS?

Kan du ikke få til at virke.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 31-10-04 09:58

Har i overvejet Oxygen Phone Manager... ?

Lidt a la float, men til nokia. Det koster, men der kan hentes en trial på
deres hjemmeside... !!!!

Dennis