SE 630 Batteri
Fra : Kim S

Dato : 30-10-04 06:34

Har en SE630 som jeg egentlig er ret glad for. Men nu er den
pludselig gået ned fra de normale 4-6 dages standby-tid, til knap
ét døgn, og det er fan.. ikke meget. Selv med BT slukket, klarer
den ikke 24 timer i træk uden opladning.
Er det noget som bør kunne klares på garanti, den er 4 mdr gl,
eller er det bare "surt show" ?

Mvh, Kim S.

Fra : BorreBoy

Dato : 30-10-04 08:04

"Kim S" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det noget som bør kunne klares på garanti, den er 4 mdr gl,

Ja naturligvis.

Fra : Ulrik

Dato : 01-11-04 00:45

"Kim S" <No@mail.dk> wrote in message
> [...]
> den ikke 24 timer i træk uden opladning.
> Er det noget som bør kunne klares på garanti, den er 4 mdr gl,

Det er selvfølgelig på garantien.
Det samme er lige sket med min T630, så jeg må jo også en tur forbi
forretningen.

Mvh Ulrik