T610 og {}
Fra : PSY

Dato : 29-10-04 09:20

Jeg har brug for { og } men jeg kan ikke finde dem
på min T610.

Jeg kan se dem hvis jeg får dem som SMS fra en Nokia.

Jeg skal bruge dem i et IRC program, så jeg har brug for
at kunne taste dem ind selv. Det er vist ikke muligt at
copy + paste fra en SMS :)

PSY

Fra : Sørensen

Dato : 29-10-04 09:39

"PSY" <psy@tdcdadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Jeg skal bruge dem i et IRC program, så jeg har brug for

> at kunne taste dem ind selv. Det er vist ikke muligt at

Jeg kender ikke en rigtig løsning, MEN det er på sin vis muligt at
copy-paste .- du videresender nemlig bare SMS'en, hvori tegene er - og
sletter så alt andet end lige tegnene. Evt. kan du gemme en SMS med tegene
(evt. med en masse af dem hvis du sender en SMS til dig selv fra WWW) som
kladde/skabelon - så er du altid klar til at skrive en SMS, hvor du bruger
{}..

VH Sørensen

Fra : PSY

Dato : 29-10-04 10:08

On Fri, 29 Oct 2004 10:38:32 +0200, "Sørensen"
<duvedikkehvem@hotmail.nixNej> wrote:

> [...]
>kladde/skabelon - så er du altid klar til at skrive en SMS, hvor du bruger

Tak for svaret, men mit problem er at jeg skal bruge tegnene i et
IRC program og IKKE i en SMS :(

PSY

Fra : Karin Hansen

Dato : 29-10-04 10:29

"PSY" <psy@tdcdadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal bruge dem i et IRC program, så jeg har brug for
> at kunne taste dem ind selv. Det er vist ikke muligt at

Er du sikker på de ikke er under symboler. Det er de i hevrt fald på min
K700i.

Mvh. Karin

Fra : PSY

Dato : 29-10-04 10:38

On Fri, 29 Oct 2004 11:28:59 +0200, "Karin Hansen"
<klba@despammed.com> wrote:

>Er du sikker på de ikke er under symboler. Det er de i hevrt fald på min
>K700i.
>
>Mvh. Karin

Ja, desværre. Der er kun almindelige paranteser :(

PSY