Viderestilling af SMS'er
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 08:42

Hej

Jeg vil gerne høre om der er nogen der ved om det er muligt at viderestille
sms'er fra et telmore nr. til et andet nr.

Jeg ved det kan lade sig gøre med alm. opkald.

Mvh.
Martin

mjl snabela mjl dot dk

Fra : Janner

Dato : 29-10-04 08:50

"Martin Jakob Larsen" <mjl snabela mjl dot dk> wrote in message
> [...]
> viderestille sms'er fra et telmore nr. til et andet nr.
>
> Jeg ved det kan lade sig gøre med alm. opkald.

Det kan det ikke !

Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-10-04 16:12

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Jakob Larsen" <mjl snabela mjl dot dk> wrote in message

> Det kan det ikke !

Det er skideirriterende at udviklerne af GSM-systemet ikke har indbygget den
mulighed.

Claus

Fra : Bart Simpson

Dato : 29-10-04 20:34

> Det er skideirriterende at udviklerne af GSM-systemet ikke har indbygget
den
> mulighed.
>
> Claus

Det har ikke noget med GSM systemet at gøre...

Normale viderestillinger håndteres af netværksoperatørernes centralsoftware
(Fx Nokia, Ericsson etc). En viderestilling af ej-tale opkald implementeres
ligeledes der!

/Bart