Skærme
Fijala 3554
Anden skærm efter reparation!!!
Fra : Anders R. Hansen

Dato : 14-05-01 10:26

Efter at min Targa "1795A" skærm havde været til reparation i en måneds tid
fik jeg en anden skærm tilbage. Den nye skærm var en "Targa 1796A SL" som
vel nok er anderledes. Jeg har ikke fået noget at vide om at de ville give
mig en anden skærm og jeg aner ikke om det er noget skidt jeg har fået i
stedet! Hvad bør jeg gøre i denne situation?
Er der nogen der har oplevet noget lignende? Og i så fald; hvad er deres
erfaringer?
I øvrigt ville det være rart hvis der var nogen der kunne give mig lidt
oplysninger om min nye skærm i forhold til den gamle???

Mvh.
Anders

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-05-01 11:57

Hej Andres

Det er helt normalt t man får en ombytter når det gælder skærme. Det står
tit i papirene.
Men det er da også det normale at man får den samme type skærm. Hvor meget
der er i forskel på "dine" skærme, men alene det højere typenummer tyder på
at den kan være nyere og måske bedre, men jeg ved det ikke.

En søgning på Google gav: Resultaterne 1 - 10 ud af ca. 73. Søgningen tog
0.13 sekunder.

Prøv selv!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-05-01 23:02

On Mon, 14 May 2001 11:25:42 +0200,
> [...]
>mig en anden skærm og jeg aner ikke om det er noget skidt jeg har fået i
>stedet! Hvad bør jeg gøre i denne situation?

Du skal få en skriftlig bekræftelse på at din skærm er ombyttet.
Så har du nemlig igen 12 måneders reklamationsret.

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29

Fra : DaWizeGuy

Dato : 15-05-01 08:47

> [...]
> I øvrigt ville det være rart hvis der var nogen der kunne give mig lidt
> oplysninger om min nye skærm i forhold til den gamle???

Umiddelbart er den enste forskel mellem din ye og gamle skærm, at den nye er
af Short Neck typen, dvs. med et kortere billedrør. Præstationerne er ellers
de samme. Se selv her:

Din gamle skærm: http://www.targa.be/targav20/monitor_bus1795a.htm.

Din nye skærm: http://www.targa.be/targav20/monitor_pro1796asl.htm.

Men få for en sikkeheds skyld en bekræftelse på, at din skærm er ombyttet
til en anden model.

---
Mvh. Anders