Træskilt til gl. båd ?
Fra : Torben Larsen

Dato : 29-10-04 07:07

Hvor får man lavet/skåret et gammeldags træskilt til en båd ?
Sådan som de blev lavet i gamle dage med lidt krummelurer og lignende.
Evt. links eller forhandlere modtages med kyshånd.

Torben Larsen
torben-larsen(snabela)webspeed.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-10-04 11:40

Torben Larsen skriblede og skrablede følgende:

> Hvor får man lavet/skåret et gammeldags træskilt til en båd ?
> Sådan som de blev lavet i gamle dage med lidt krummelurer og lignende.
> Evt. links eller forhandlere modtages med kyshånd.

Søg i TDC navnebog efter Anders Mærsk Hansen og prøv at ringe til ham. Jeg
ved, at han laver den slags, men jeg aner intet om priser. Han er privat, så
det er kun en hobby.

Jeg er en lille smule usikker på, om det er den rigtig Anders Hansen, men
jeg er næsten sikker. Der er næppe så mange med det navn. Det er bl.a. ham,
der har lavet det store skilt over klubhus vest i Lynetten (vestersøhus).

Han laver det helt fra bunden, ikke noget med færdiglavede træstykker..

Claus

Fra : Per Strandhauge

Dato : 07-11-04 23:38

Torben Larsen skrev:

> Hvor får man lavet/skåret et gammeldags træskilt til en båd ?
> Sådan som de blev lavet i gamle dage med lidt krummelurer og lignende.
> Evt. links eller forhandlere modtages med kyshånd.

Jeg kender en som bor i Tryggelev her på Langeland.
Han har lavet adskillige navneskilte til fiskekutterne her i Bagenkop.
Han er utrolig dygtig og skærer det hele ud i hånden.
Sig til hvis du er interesseret i hans tlf.

Med venlig hilsen
Per.