WAP Startside på Nokia 6230
Fra : Hornbech

Dato : 28-10-04 20:00

Jeg har på min Nokia 6230 altid haft en startside til sonofon på min wap.
Men jeg har ikke Sonofon mere men CBB.
Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg ændre adressen til startsiden, jeg har
fundet et sted hvor jeg kan se adressen hvor den starter op men jeg kan ikke
redigere i adressen.

Er der nogle der har en vejledning til hvordan jeg ændrer adressen

På forhånd tak

René Hornbech Jensen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 28-10-04 20:14

> Er der nogle der har en vejledning til hvordan jeg ændrer adressen

Jeg mindes, at det er Menu -> Tjeneste -> Aktive Tjenesteindstillinger ->
Redigér aktive tjenesteindstillinger -> indstillinger for din WAP-profil.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Hornbech

Dato : 29-10-04 21:22

Ja det er lige netop denne menu jeg har været inde i, men jeg har ikke
muligheden for at rette adressen

Mvh
René Hornbech Jensen

Fra : S. A.

Dato : 02-11-04 14:57

On Fri, 29 Oct 2004 22:22:06 +0200, "Hornbech"
<reneFJERN@HJERNhornbech.net> wrote:

>Ja det er lige netop denne menu jeg har været inde i, men jeg har ikke
>muligheden for at rette adressen

Jeg har undret mig over det samme. Troede det var fordi jeg lige havde
fået telefonen firmware opdateret. Men ringede så til Nokia Careline
og de fortalte at man ikke kan redigere i indstillinger man har fået
tilsendt. Hvis man i stedet aktiverer et tomt sæt først, så kan man
redigere indstillingerne..
Ikke så smart når det kun er startsiden man vil ændre..

Benjamin