Netværk er ensrettet?
Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 14-05-01 10:11

Hej

Jeg har sat to computere sammen med et krydskabel.
Alt som det plejer at være (jeg har tit to computere sat sammen) men nu er
det en anden computer i den anden ende. Vi kan begge se hinanden i "andre
computere" Jeg har fuld adgang til den anden pc. Når han vil browse min er
den lang tid om at først at finde min computer, når den så endelig er fundet
og han vil browse mine drev ender det altid med "programmet svarer ikke" og
vi kan kun vælge "afslut job".
Dvs. den ene vej kører alt perfekt, fuld hastighed og det hele. Men den
anden vej......
Vi har prøvet afinstallere alle protokoller og netværkskort og starte fra
bunden - samme resultat. Nye drivere - intet resultat.
Vi har begge Win98 første ver.

Er der nogen som har et bud på hvad der kan være galt?? Alle bud er velkomne
:))

Med venlig hilsen

Jakob Baunsgaard

Fra : Peter Søgaard

Dato : 14-05-01 12:25

Jeg har ikke en direkte løsning, men for at indsnævre jeres problem, kunne I
jo prøve at skifte netkort, for at se om problemet ligger dér...