unlock af nokia?
Fra : Pia

Dato : 28-10-04 19:46

Hej

Har søgt lidt rundt på nettet for at se hvad det koster at få låst en nokia
op.

Jeg kan se nogen steder er det ganske gratis andre steder koster det 29 kr
eller lidt mere, men så er der et sted der tager 150 kr for det.

Hvorfor den store forskel i priser? Er der nogen som har gode/dårlige
erfaringer med unlock

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-04 20:31

Pia skrev:

>Jeg kan se nogen steder er det ganske gratis andre steder koster det 29 kr
>eller lidt mere, men så er der et sted der tager 150 kr for det.

Man tager vel det for det, som man kan få for det.

Iøvrigt hører dit spørgsmål hjemme i
news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, så prøv der.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Th Frydensberg

Dato : 28-10-04 21:07

Pia wrote:

brug den gratis løsning
/th

Fra : Calle.

Dato : 28-10-04 23:55

Pia wrote:
> [...]
> 29 kr eller lidt mere, men så er der et sted der tager 150 kr for det.
>
> Hvorfor den store forskel i priser? Er der nogen som har gode/dårlige

Det er vel fordi at nogen har set, at de kan tjene nemme penge.

--
Calle.