N7610, kan det virkelig passe... ?
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 28-10-04 16:26

Hej...

Jeg har erhvervet mig en Nokia 7610, men kan det virkelig passe man ikke kan
bruge en jabra BT200 bluetooth headsæt med telefonen... ???

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg ligger genveje ind på
navigationsknappen, eller i menuen "gå til".... ??

På forhånd tak Dennis

Fra : RpR

Dato : 29-10-04 13:24

> Jeg har erhvervet mig en Nokia 7610, men kan det virkelig passe man ikke
kan
> bruge en jabra BT200 bluetooth headsæt med telefonen... ???

Jeg legede med omtalte headset i en butik igår, og det virkede fint til min.
Bestemte mig dog for et Logitech istedet, da lyden var bedre, det kan
klappes sammen, kan koble sig til sidst kendte enhed bare ved at trykke på
en knap på headsettet, og så kostede det kun 319,-

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Zulu

Dato : 29-10-04 21:49

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klappes sammen, kan koble sig til sidst kendte enhed bare ved at trykke på
> en knap på headsettet, og så kostede det kun 319,-

Lyder interessant. Har du et link?
Hvordan var lyden bedre i forhold til fx Jabra?

Zulu

Fra : RpR

Dato : 31-10-04 13:22

http://www.logitech.dk/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=1632,CONTENTID=7010

> Hvordan var lyden bedre i forhold til fx Jabra?

Klarere, mere skarp.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-10-04 22:35

On Fri, 29 Oct 2004 14:23:56 +0200, "RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote:

> [...]
>klappes sammen, kan koble sig til sidst kendte enhed bare ved at trykke på
>en knap på headsettet, og så kostede det kun 319,-

Tror også lige at jeg vil stikke mig vejen forbi en TDC butik da jeg er
træt af et kabel headset.
Flemming Jacobsen