Bedste kalender?
Fra : anders

Dato : 27-10-04 12:33

Hej

Hvilken mobiltelefon synes i har den bedste kalender?

Mvh
Anders

Fra : /Ole

Dato : 27-10-04 12:46

"anders" <junk@xotfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvilken mobiltelefon synes i har den bedste kalender?
>
> Mvh
> Anders

Af dem, jeg har haft er jeg mest glad for den, jeg har i min Samsung P400,
men den i Nokia 6610 er nu heller ikke så tosset, det har vel noget med at
gøre, hvad man skal bruge den til, og hvad man er vant til. Samsungs er let
og overskuelig.

/Ole

Fra : anders

Dato : 27-10-04 16:10

"/Ole" wrote:

> [...]
> gøre, hvad man skal bruge den til, og hvad man er vant til. Samsungs er

Jeg skal bruge den som man bruger en mayland-kalender... til at skrive
kommende aftaler, møde, tandlægebesøg o.s.v. ind i. Desuden ville det være
fedt hvis den kan alamere om årligt tilbagevendende begivendheder, som
f.eks. fødselsdage. Har set på en Nokia 6230's kalender, men kun meget
hurtigt. Den så lovende ud, men har ingen anelse om hvordan den er at bruge.

Mvh
anders

Fra : TS

Dato : 28-10-04 22:16

> Desuden ville det være
> fedt hvis den kan alamere om årligt tilbagevendende begivendheder, som
> f.eks. fødselsdage.

Hej
Det kan en S55. Der kan du under hver punkt i din 'kontakter' have både
fødselsdag (valgfrit m. eller uden alarm), adresse, email mm. Der findes
flere slags software som kan synkronisere med Outlook 2003 (og andre) -
noget som det medfølgende software fra Siemens ikke kan.

mvh TS

Fra : mullerman

Dato : 27-10-04 18:42

"anders" <junk@xotfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvilken mobiltelefon synes i har den bedste kalender?

k700i uden tvivl. du kan synkronisere direkte med outlook og har helt de
samme funktioner. fx kan du også nindtaste adresser på kontakter

Fra : Dorph

Dato : 27-10-04 19:30

"anders" <junk@xotfjerndette.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvilken mobiltelefon synes i har den bedste kalender?

SonyEricsson P900/910

Fra : Christian Catu

Dato : 28-10-04 12:09

On Wed, 27 Oct 2004 20:29:39 +0200, Dorph wrote:

> "anders" <junk@xotfjerndette.dk> wrote in message

> SonyEricsson P900/910

Jep, eller Qtek

Fra : Kim Nielsen