Cover til S 55
Fra : Birger

Dato : 26-10-04 14:16

En god ven mangler helt cover til Siemens S 55
Hvor findes det billigst?
Birger

Fra : Per Jensen

Dato : 26-10-04 18:48

Hej

Man kan jo altid bruge sin reklamations ret, på Siemens er den 2 år, eneste
betingelse er en gyldig købskvittering.

Fra : Birger

Dato : 26-10-04 22:18

Jeg tror ikke reklamationsretten dækker. Den har været tabt, og cover er
revnet, men telefonen fejler ingenting derudover. Den kan både ringe og hvad
den ellers skal kunne.
Birger

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-10-04 22:46

"Birger" <skipper@it.dk> wrote in news:clmets$2i2p$1@news.cybercity.dk:

> Jeg tror ikke reklamationsretten dækker. Den har været tabt, og cover
> er revnet, men telefonen fejler ingenting derudover. Den kan både
> ringe og hvad den ellers skal kunne.
> Birger

Jeg har også tabt min, og den virker også stadig fint. Men jeg leder efter
en ny front, da det er der min har ramt brostenene. Desværre er det eneste
jeg har kunnet finde et sted hvor de sælger den bagerste halvdel af coveret
og ikke noget sted hvor de sælger frontdelen.

http://www.mytrendyphone.dk/shop/

Bare søg på s55 så kommer de frem.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'