Telmore logoer
Fra : J.K.Arning

Dato : 26-10-04 13:27

Jeg mener der tidligere var nogle telmore logoer på deres side men kan
ikke finde noget lige nu .. ved i evt. hvor de kunne være ?

--
Regards
J.K.Arning :: 26-10-2004 14:26:12

Fra : Guru

Dato : 27-10-04 05:25

Der er et enkelt på http://www.indulgence.dk/telmore_logo.jpg som er det
eneste, jeg kan finde.

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-10-04 08:29

On Wed, 27 Oct 2004 06:24:36 +0200, Guru in newsgroup
dk.teknik.telefoni.mobil wrote:

> Der er et enkelt på http://www.indulgence.dk/telmore_logo.jpg som er det
> eneste, jeg kan finde.

Det er super .. det kan jeg godt få noget ud af.

--
Regards
J.K.Arning :: 27-10-2004 09:28:05

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 30-10-04 07:51

ti 26 okt 2004 02:26:59p satte J.K.Arning sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød

> Jeg mener der tidligere var nogle telmore logoer på deres side men kan
> ikke finde noget lige nu .. ved i evt. hvor de kunne være ?

Google er din ven

http://images.google.dk/imgres?
imgurl=http://www.mobilsiden.dk/nyheder/images/telmore.jpg&imgrefurl=http:/
/www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php%3FvisSide%3D804&hl=da&h=94&w=200&start=
10&prev=/images%3Fq%3Dtelmore%26hl%3Dda%26lr%3D%26sa%3DG

Find evt. flere ved at søge på Telmore under billeder i google (klik på
teksten BILLEDER lige under Googlelogoet eller gå ind på
http://www.google.dk/imghp?hl=da&tab=wi&q= )

Steven