Nu gratis GPRS-oprettelse hos Telmore
Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-10-04 11:53

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-10-04 12:24

> Har I set dette?:

https://sec.telmore.dk/about/news/viewNewsItemAction.do?id=200410151012531956

Ja de har også sat prisen på MMS ned til 2 kr.

Mvh
Michael

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 26-10-04 13:06

Claus E Beyer wrote:
> Har I set dette?:
>
> https://sec.telmore.dk/about/news/viewNewsItemAction.do?id=200410151012531956

Ja det er vel ved at være en lidt gammel nyhed :)
Men som Michael skriver, er det i hvert fald nyt at prisen på MMS er sænket.

> Claus

/Bjarke

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-10-04 13:16

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er vel ved at være en lidt gammel nyhed :)

Jeg havde ikke set det omtalt her i gruppen, derfor valgte jeg at bringe et
indlæg om det.

-cb

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-10-04 13:23

> Jeg havde ikke set det omtalt her i gruppen, derfor valgte jeg at bringe
et
> indlæg om det.

Helt okay med mig Claus, jeg valgte at tilmelde mig GPRS da de kørte noget
tilbud på det engang, hvor det var gratis, måske en test periode

Mvh.
Michael

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-10-04 16:39

> Jeg havde ikke set det omtalt her i gruppen

15-10-04 16:25 skrev Fischer om det.

> derfor valgte jeg at bringe et indlæg om det.

Jamen helt i orden da :)

--
Michael
Husker du dit IMEI-nummer hvis mobilen bliver stjålet?

Fra : Kim

Dato : 26-10-04 19:17

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> skrev i en meddelelse

> Jamen helt i orden da :)

Strengt taget er det vel et opslag eller en reklame for et selskab,
men hvor er det dog befriende, at der ikke er nogen som tager anstød
af det, da det jo er af almen interesse for brugerne her i gruppen.
I visse andre grupper havde det medfødt en storm.
Herligt ...

Mvh, Kim