Keyboard til SE T610 / SE Z600 ? (Fx bluet~
Fra : Sørensen

Dato : 26-10-04 08:25

Hej!

Jeg er ret elendig til at skrive SMS vha- T9-ordbog, så jeg tænkte på, om
der mon skulle eksistere et QWERTY-keyboard, der kan tilsluttes SE T610 /
Z600 - enten en tommelfingermodel (som man kunne få til alle de gamle
SE-telefoner) eller om mobilen kan parres med et af de større modeller, der
kører via bluetooth eller infrarød?

Tak for tips på forhånd!
VH Sørensen

Fra : Anders

Dato : 26-10-04 09:18

Hvoffor slår du så ikke T9 ordborgen fra ....
Bruger selv aldring T9 ordbog, det går nonmalt meget hurtigere at skrive
SMS'er uden end med...

/Anders

Fra : Sørensen

Dato : 26-10-04 14:16

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvoffor slår du så ikke T9 ordborgen fra ....
> Bruger selv aldring T9 ordbog, det går nonmalt meget hurtigere at skrive
> SMS'er uden end med...

Det er egentlig ikke så meget ordbogen, som det at vende sig til at skrive
en besked i et alæfabet med 28 bogstaver vha. ca. 10 taster..
Derfor håber jeg stadig på en tastatur-mulighed.

Ellers må jeg jo se mig om efter en Nokia 6820 eller SE P910i, som begge har
qwerty-tastatur.. Alternativt en PocketPC PDA-telefon, hvor
bluetooth-keyboard kan tilsluttes.. Det samme gælder vist Nokias nye 6260,
hvor et folde-ud-tastatur fåes som tilbehør (bluetooth).

VH Sørensen

Fra : Webasto

Dato : 28-10-04 12:07

"Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.nixNej> skrev i en meddelelse

> [...]
> bluetooth-keyboard kan tilsluttes.. Det samme gælder vist Nokias nye 6260,
> hvor et folde-ud-tastatur fåes som tilbehør (bluetooth).

Hvad med SE P910 ?
Den har da qwerty på indersiden af klappen.

Robert

Fra : Sørensen

Dato : 29-10-04 08:03

"Webasto" <webasto.pilud@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> har

> Hvad med SE P910 ?
> Den har da qwerty på indersiden af klappen.

Som jeg også selv skriver ovenfor er jeg bestemt interesseret i sådan en.

Dog er jeg nok ikke interesseret i at betale den høje pris p.t., så det må
evt. blive senere..

VH Sørensen