Farvel
Fra : Ham selv

Dato : 25-10-04 18:08

et sidste farvel fra mig til denne gruppe, den ryger nu for evigt ud, kan i
alle have det godt, det er blevet en alt for kværulerende gruppe at bevæge
sig i, har nu et stykke tid holdt mig væk for at se om det blev bedre, men
ak nej, alt for mange der ødelægger og alt for få der hjælper, så hyg jer nu
herinde.

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 18:18

Ham selv skrev:

> bedre, men ak nej, alt for mange der ødelægger og alt for få der
> hjælper, så hyg jer nu herinde.

Jeg synes nu der er hjælp nok.

> Med venlig hilsen Per Sørensen

> Email : djubiNOSPAM@djubi.dk
>
> \\\\////
> (o)(o)
> !-----ooo--(__)--ooo-----!

Hmm. Kender du ordsproget "at feje for egen dør først" ?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 25-10-04 18:35

det syntes jeg også her fra har postet her 2 gange har altid fået svar jeg
kunne bruge!!!!

Anders

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 25-10-04 18:38

- men der er godt nok også meget brok og "mudderkastning"...

Dennis

Fra : Basil

Dato : 25-10-04 19:11

Dennis Nielsen wrote:
> - men der er godt nok også meget brok og "mudderkastning"...

Lige det har jeg ikke oplevet, i forhold til alle andre grupper jeg
abbonerer på.
Jeg har fået info fra denne gruppe, men den kan godt være tavs med info.
Kai

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 30-10-04 07:57

ma 25 okt 2004 08:10:55p satte Basil sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød

> Lige det har jeg ikke oplevet, i forhold til alle andre grupper jeg
> abbonerer på.
> Jeg har fået info fra denne gruppe, men den kan godt være tavs med info.
> Kai

Tja der er vel efterhånden blevet sagt hvad der skal siges herinde. Der er
jo ingen mening i at plabre løs om noget foplk allerede ved bare for at der
skal ske noget herinde. Har da også hjukpet et par stykker når lejligheden
har budt sig. Den kværulerende del kan jeg nu godt finde HELT andre grupper
hvor jeg synes det er mange gange slemmere end herinde sååå....

Steven

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-10-04 20:13

> \\\\////
> (o)(o)
> !-----ooo--(__)--ooo-----!

Du har fuldstændigt ret... specielt er det et stort problem at en del brugere
konsekvent nægter at overholde signatur retningslinierne... Meget generende...

--
Michael
Husker du dit IMEI-nummer hvis mobilen bliver stjålet?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-10-04 05:11

Michael Kjærsgård skrev:

> Du har fuldstændigt ret... specielt er det et stort problem at en del
> brugere konsekvent nægter at overholde signatur retningslinierne... Meget
> generende...

Hørt!

Og generelt skider højt og flot på citatteknikken så man bare slet ikke
kan hitte hoved og hale i en diskution.

Det findes i alle grupper men denne her er desværre meget slem. Måske
det har noget med gennemsnitsalderen at gøre.. Der er nok en del flere
børn herinde end i fx. dk.fritid.bil

Fra : Fischer

Dato : 26-10-04 05:37

> [...]
> at bevæge sig i, har nu et stykke tid holdt mig
> væk for at se om det blev bedre, men ak nej,
> alt for mange der ødelægger og alt for få der

Jeg kan SLET ikke genkende det billede du tegner at denne gruppe?
Faktisk er jeg ret måløs.

Jeg synes da at folk generelt er flinke herinde og kværuleren har jeg set
10x så slemt i andre fora.

*Fischer

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 26-10-04 06:06

> Jeg synes da at folk generelt er flinke herinde og kværuleren har jeg set
> 10x så slemt i andre fora.

Enig. Denne gruppe har den bedste tone næstefter dk.spil.tips+odds - men i
forhold til andre grupper er det altså intet herinde.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 26-10-04 21:02

Ham selv wrote:
> [...]
> holdt mig væk for at se om det blev bedre, men ak nej, alt for
> mange der ødelægger og alt for få der hjælper, så hyg jer nu

Så kunne det godt være at Usenet ikke er noget for dig. ;)
Du finder ikke én gruppe hvor der IKKE vil være "problemer".

Men ellers god jagt efter "gruppen". ;)

--
Vh. Henrik Sørensen