Officepakken!!
Fra : S@ndman

Dato : 06-01-01 13:24

Hejsa..!!

Jeg er den heldige ejer af office premium 2000. Mit sprg. er så hvordan kan
man gemme alle sine indstillinger, hvis man vil formatere sin harddisk???

Jeg ved godt man kan gemme *.pst filen i outlook f.eks., men er der en
lignende funktion i word f.eks.???

S@ndman

Fra : Harald Staff

Dato : 07-01-01 11:39

Hei

Kjør "Regedit" og eksporter alle "Microsoft"-mappene (under "Software" både
på local machine og current user) til egnede filer. Se hjelp for detaljer.

Beste hilsen Harald

S@ndman <sandman@ofir.dk> skrev i news:9372sn$276q$1@news.cybercity.dk...

Fra : Lindved

Dato : 07-01-01 19:57

Hej

Eller benyt MS-office ress. kit og dan en *.ops fil fa dine indstillinger i
MS-Offoce 2000

Steen