MMC og nokia 6230
Fra : birgit

Dato : 25-10-04 07:24

hejsa jeg håber at der er nogle der kan hjælpe

min søn har lige fået en nokia 6230 (4,28), og vi har et mmc kort som har
været brugt (og stadig virker) i en Nokia N-gage
men når vi flytter det over i nokia 6230 kan den ikke se kortet .
kan det lade sig gøre ?

Birgit

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 25-10-04 14:42

ja, men formater kortet og giv det et navn, så skulle det virke igen...

Dennis

Fra : birgit

Dato : 25-10-04 16:03

jo tak
nokia 6230 kan ikke se kortet ...........og så forsvinder den menu hvor man
kan formatere
er det bare mig der er ikke kan finde den

Fra : Anders

Dato : 25-10-04 15:42

Nu er jo heller ikke nogen garanti for at kortet nu også virker sammen med
telefonen, da den ikke understøtter alle MMC kort.

Har selv været ude for et lignene uheld, men jeg fik
byttet kortet ud med et andet og så virkede det bare perfekt.

/Anders

Fra : birgit

Dato : 25-10-04 20:50

Mange tak
så vil jeg prøve et få det byttet
livet var nu nemmere da ungerne ville have legetøj jeg kunne finde ud af

Fra : Anders

Dato : 25-10-04 19:59

Hvis du vil være 100% sikker på at kortet virker,
så køb SanDisk MMC kort, størrelsen er op til dig
selv.
6230'eren skulle kunne køre med kort op til 512 MB

/Anders